Littleangelll bende yaptırdım aslında kakasında bi değişiklik falan da yoktu da anne yüreği acaba mı diyor allahtan bizim 4-5 damla kanla hallolmuştu ama zor bi süreç yemiyor diye sinirden ağlıyordum ki benim oğlum ek gıda çok güzel alıyordu 1 yaşından sonda çok sık ortam değiştirdik hayatına ilk defa mama girdi emmeyi bıraktı ondan sonra da iştah falan kalmadı tabi