Ben minyonum ama eşim değil kızım üç yaşında boyu uzun ama kilosu yok :) 12 ,13 kilo sanırım , yani zayıf boyuna göre , mamayla büyüdü yemek yemeside normal aslında ne az ne çok ama bir tık daha kilo alsa güzel olur diye düşünmekten vazgeçemiyor insan 😂 sonrada kilo zaten iyi bir şey değil diyorum