Senanin_Annesi00 benim bebeğimde de 15 günlükken olmuştu. Doktor yeni doğan sivilcesi (isilik de) dedi. Çok sarmayın siz hangi sıcaklıkta rahat ediyorsanız bebeği de o sıcaklıkta tutun çok kalın giydirip sarmayın dedi. Üzerine 1 takım, 1 ince battaniye yeter dedi
Ben kasım da doğum yaptım annemle kayınvalidem giydirip kundak yapıp üzerine battaniye örtüyorlardı önlerine geçtim. Sonra geçti çok şükür iz kalmıyor merak etmeyin 😊