betulbetul Üç saat çok fazla değil mi, ben saatte 1 emziriyorum saati geçince uyanmıyor. Doktor kan şekeri düşer ondan uyanmaz demişti biz geceleri uyanmıyor diye bırakıyoduk ilk günlerde de, sarılığı yükseliyordu ne yapsak uyanmıyodu. Doktor o uyku değil kendinden geçiyor çocuk açlıktan demişti, ben hiç bi iş yapmıyorum valla zaten dağılmıyo ama kendime yemek ısıtıp onu yiyip bulaşığı makineye koymak bile zor geliyor