Merhabalar canım anneler .
18 aylık bir oğluşum var ellerinizden öper. Ve bugün tekrar hamile olduğumu öğrendim . Evde test yaptım. Beklemediğim bir haberdi.
Daha doğrusu istediğim ama şimdi değil , oğlum 2 yaşına girdikten sonra planladığım birşeydi . O yüzden çok üzüldüm . Aldırma gibi bi düşüncem yok ama böyle istemiyoken de karnımdaki çocuğa çok haksızlık ediyor gibi hissediyorum . Ne yapmam gerek sizce , korkularım var , oğluma haksızlık etmek istemiyorum, onunla şu an tam her algısı açıkken daha iyi iletişim kurup eğitebilmeyi istiyodum, 2 yaşına kadar emzirmek istiyodım . Şimdi o kadar kafam karışık ve içim huzursuz ki . Nedense birileriyle paylaşmak istedim . Belki de sizlerden duyacağım şeylerle rahatlamak…