Bozzzzy
O zaman kızımın adını söyleyeyim; Beste.
Beste haricinde Turna istiyordum herkes öyle isim mi olur diye dalga geçti, okul döneminde dalga konusu olur dediler o yüzden vazgeçtim.
Ayrıca ; Sezen, Rüya, Ada diğer seçeneklerimiz arasındaydı. Belki fikir olur size..
Bu arada Neva’yı ben de düşünmüştüm ama Trakyalılar “ne var” yerine nevaa dedikleri için çağrışım yaptı bundan da o yüzden vazgeçmiştim 😁