17062019 Kizlar oglumu emziriyorum.iki gogsumu de veriyorum.sol gogsum boşaldığı halde alt kısmında siddetli agri var.bastirinca ve mememi kaldıracak olduğum zaman acayip agriyor.ama memem yumuşak.neyden olabilir? Bilgisi olan yazabilir mi korktum.
Elif125 17062019 belki tam boşalmıyordur dün bana da oldu damarlarım çekiliyor gibi oluyor . Her istediğinde emziriyorum bazen istemese de veriyorum alıyor . Tuhaf yanı bende anlamış değilim o ağrıyı
Meron 17062019 canım bende aynı durumdaydım sadece alt kısmıydı. 3gün boyunca bebeğimi bile kucağıma alamadım. Canım bişey çekti ve yemedim sanırm diye düşündüm kendimi yokladım aklma ne gelirse yedim ve sürekli o göğsümle emzirdim şükür geçti.
Narcicegiiii 17062019 kanallardan biri boşalmamış olabilir ben iki kez mastit oldum ama onlar çok ağırdı. Sıcak soğuk kompres yapabilirsiniz pompa varsa kalan sütü de çekebilirsiniz belki ii gelir
17062019 Elif125 cok tuhaf ya ezilmiş gibi agriyor resmen.elledigimde bos gibi yumuşak ama kaldıramıyorum bile.sadece alt kısmı öyle.ne yapmak lazim acaba ya
17062019 Zeynepppppp yok gayet normal ucu.alt kısmı haricinde agri yok.alta bastırınca canim cok yanıyor.
17062019 Edssmm canin bise çekince şişer diye biliyorum ama bende şişme de yok bildiğin normal göğüs.gayet yumuşak taş gibi değil ama agrisi beter
Zeynepppppp 17062019 canım bı kaç tane süt kanalı oluyo elbet biri ya tikanmistir yada enfeksiyon kalmıştır duşta sıcak suyla masaj yap geçecektir benimde oluyo ama genelde süt kabarcığı denen şey oluyodu
Fatmako 17062019 benim de öyle olmuştu. Yatarken üzerine yatmışım emzirerek yada pompayla boşalttıgım halde ağrıdı birkaç güne geçti 🤗