Her syfayi yeniledgimde zorla 30 saniye reklam izletmek nedir ya saka mi bu uzun suredir girmiyordum daha da girmem zaten saka gibi birseu okuyamiyor bir yorum yapacaz reklam reklam reklam yok mu bunu. Şikayet yeri anlamadim ben eskiden 5 saniyeydi atla vardı smdi oda yok bu kadar mi para meraklısı olmus bu site