Renesmee Arkadaşlar 10 aylık bebeğim iyice öğrenmiş yatakta doğrulmayı yanına uzanıyorum kendi uyuyor normalde. Ben yatırıyorum o kalkıyor ben deviriyorum o doğruluyor kaç dk oldu uyumadı ne yapacağım akıl verin 😂
ftsdmrhn O aylarda tam anlamıyla uykuya direnmeler başlıyor. Devirneyin oyun haline dönüştürür. Pes edene kadar bekliceksiniz valla
Renesmee ftsdmrhn ay hakkaten oyun yaptı ben devirmekten yoruldum o kalkmaktan yorulmadı pes ettim ben de bakalım uyuyacak gibi inşallah
Renesmee Sensusfreud 1 saat olacak hala uyumadı ne tarafa doğru sinir krizi geçirsem diye düşünüyorum 😂