Kizlar merhaba 2.5 aylik bir oglum var yaklasik ishal kakasi resmen su gibi doktora goturdum herhangi bir virus yok dedi toz verdi reflor adinda onuda kullandim fayda etmedi. Bana sen beslenmene dikkat et dedi ama aksine bende kabiz gibiyum. Boyle bisey yasayan oldumu bilgi verirseniz cok sevinirim ne yapmam gerek