Ynianne Kızlar kızım 5ay 20 günlük başını tutuyor çok güzel ama mama sandalyesinde otururken ya da koltukta köleye falan oturttuğumızda başını uzun süre tutamıyo titretiyor ve bağını öne eğiyor neden böyle doktor gelişimi gayet iyi dedi ama aklımı takıyorum
Sensusfreud Daha küçük sayılır ki kıyamam onun gücünden ne olacak daha yoruluyordur zamanla kasları güçlenmeye başlar illaki ☺️
Ynianne Sensusfreud arkadaşın kızı 6 aylık kendi kendine oturtabiliyormuş bizimki neden öyle diye üzülüyorum bende
Sensusfreud Ynianne her çocuğun gelişimi farklıdır ki siz dert etmeyin boşuna her çocuk kendine özeldir 🤷🏻♀️☺️☺️