Kzlar bebeğim 3 aylık.67 kilodan 55 kiloya düştüm gittikçe zayıflıyorum ne yapabilirim.sdece emziriyorum.kendmi çok yorgun hissediyorum.hele etrfmdaki insnlr çok zayiflamissin falan filan diolr çirkinlesmissin diyen bile var utanmadan :) zayıflık guzel ama ben gittikce zayifliyorum.tam tersine dogumdan sonra kilo alanlarda var ?