Bosssmom Herkese merhaba bana çok şişirmeyen boş kilo yapmayan kabızlık gaz vs yapmayan bi mama önerir misiniz lütfen aptamil kullanıyorum 1 numarasını sütüm yetmediği için ama çok gaz ve kabızlık yaptı
Halosmom Prenseslerinannesii kiloya takılı kalmayın normal kiloda gidiyor oğlum. gaz konusunda sıkıntı olmadı ve mamalar arasında anne sütüne en yakın hipp diye duymuştum
Snmmns Bosssmom bebevita kullaniyorum hic gaz yapmadi bebelac filan cok sisirdi cocugumu simdi bimde bebevita satiliyor ondan aldim cokda memnunum tavsiye ederim
ozlem_oz bebeklerde ilk aylarda anne sütü bile alsalar gaz oluyor aslında aptamil gaz yapan bir mama değildir. bebelac gold da kullanabilirsiniz sindirimi çok rahat
sbldmr123 [bilinmeyen] Şişiren mamalar şekerli nişastalı mamalardır mesela bebivita, hipp, humana vs. Aptamil çok iyi ama bebiş rahatsızsa bebelac gold var onun hazmı rahat güzelde kilo aldırıyor