Oglummmmb Kızlar her gün ne yemek yapsam derdi peşmi bırakmıyor 🤦♀️ Tarif atarmısınız siz neler yapıyorsunuz rica ediyorum es geçmeyin
Minikbebe Oglummmmb sesli oyuncaklar bir süre oyalıyor ama şu an asla tek kalmak istemiyor hemen ağlıyor
Zlm Oglummmmb kahvaltı için ya omlet ya kıymalı yumurta yada pankek yapıyorum Öğlen için genelde sebze püresi yapıyorum yada mujver gibi yapıp eline veriyorum benimki kendi yemeği seviyo
NefesMaviDeniz Oglummmmb Bir süre yoğurt çorbası-tarhana-sebze çorbası-bulgur pilavı-kabak yemeği vs yaptım. Ama baktım hep aynı şeyler oluyor. Şimdi uydurarak yemekler yapmaya başladım. Ay uydurmakta meğerse üstüme yokmuş kalsada bizde yesek diye bekliyoruz😂 Tavuk suyuna terbiyeli çorba yapıyorum hafif ekşili tavuk parçalı-şehriyeli-patates ve havuçlu..sonra balık çorbası yapıyorum genellikle somondan yine içine sebze ilave ediyorum. Brokolili etli soğanlı pirinç pilavı yapıyorum. Kereviz-kabak-soğan-sarımsak hafif domates sos ve kıymalı bir yemek yapıyorum.
Sibelkerim Aynı sorun bende de var her gün ne yapcam derdi bazen bize yaptığım yemekten veriyorum köfte makarna ıspanak, patates , brokoli , pilav , çorba çeşitleri , bazen kafama göre yemrk uydurduğum bile oluyo
Adoskom Kahvaltıda yumurta peynir omlet çeşitleri pankek çeşitleri pekmez tahin avakado öğle irmikli meyve yulaflı meyve yoğurtlu meyve veya çorba çeşitleri ya da kek akşam kıymalı sebze yemekleri mücverler erişte kuskus köfte gibi gibi Dün b12 mizin çok düşük olduğunu öğrendik acilen karaciğer ve balığıda ekleyeceğiz menümüze 🥺