9 aylık kızımın alt 2 dişleri çıktı,üstten sağ dişi patlamış ama 4.diş soldaki patlamk üzere, hâliyle ateş yapar.. geceden beri hiç düşmedi ateşi..keyfi yok,halsiz,ağlamaya mecali yok..calpol falan verdim,diş ağrısı için dencol jel sürdüm..ama ateşi 37.5 ..ateşi ideal olsada var mı önerebileceğiniz ateş düşürme yöntemi..diş ağrısı ara sıra oluyor,çok değil..neler versem dirençli olsa? tecrübeli annelerim bekliyoruz sizden öneriler🥺❤️