HonKiPonKiDoNiNo Muaziim guzelce sık buz kaplarina koy at difrize sonra posetlersin.. Lazim oldukca cikar kullan
Winner Dilimleyip saklama kabına koyup buzluğa atıyorum ben . Yazın chirchill yapmak için değerlendircem ve çayın içine atmak için iyi oluyor.