Nisanida dr a sormadan bisey vermemenizi tavsiye ederim. Gaz damlasına ya da probiyetik başladınız mı? Bebeginjz cok kucuk bence boyle şeyler için. Hi bu arada sab+biogaia kullanıyorum 15 gunluk olduğundan beri 2 aylik bebegim hala gaz kaka sorunu yaşıyoruz maalesef. Kimyon yakıcı bir çay bebeklere onerilmiyor diue biliyorum