Benim oğlum ilk aptamil içmişti sonra aldığım aptamil aynı çıkmadı içeriği değişmiş ekşi çıktı firma geri aldı zaten çok şikayet varmış eczacım sma önerdi oğlum içmedi aşırı balık yağı içerdiği için kokuyordu goolden good aldık keçi sütlü oda ağır koktu içmedi tekrar aptamil nutra serisi sanırım onu aldık çok şekerliydi onuda zorla bi biberon içirdim o kadar çalkaladığım halde kakasından topak topak mama çıktı şimdi tavsiye üzerine hipp aldım bir kutu bitti memnunum doktor demiş en hafif hip sindirimi kolay diğerlerinin içeriği ağır diye oğlum diğer mamaları tutmadı 2 aylığız