bonjour_maman Kızımın bezini bağladığım yapışkan yerinde morluk var neden dir acaba bilgisi olan var mı nedir bu!?
birtutamsac bonjour_maman fotoğraf atın, ama durduk yere öyle olmaz büyük ihtimalle bezden kaynaklı kaç aylık bebeğiniz?
Mavisanasi bonjour_maman ustte kalsin cnm daha önce oluyomuydu bezinin markasini falan mı değiştirdiniz
tineanigra bonjour_maman arkadaşın da dediği gibi bez sıkmış olabilir biraz esnek bağlayın ama morluk fazlaysa yine de bir doktora danışın