Alt sağ taraftan azı dişini patlatmıştı iki gün önce gayet normal gidiyordu bu sabah ateşler içinde uyandık diş eti aşırı şişmiş sanki olması gereken yerde değilde yan tarafında çıkmış gibi diş kendi doktorumuz normal dedi ama içim rahat etmedi eşimin gelmesini bekliyorum dişçiye götürücem var mı başına gelen süreç böyle mi oluyor 🤦🏻♀️