linamommmmm s_enil_ay 3 aylık kizim bende aynı dertten küzdaripim ne emiyor ne duruyor ayy yemin ederim öldüm Allah canlarına sağlık versin ne diyelim
deryakadri s_enil_ay şu an oğlum emerken bu yazıyor okuyorum benle aynı durumdayım emip emip bırakıyor ağlıyor uymuyor kucağımdan inmek istemiyor ilkim bi de çok çıldırıyorum
arzuublm s_enil_ay 7 aya girmek uzereyiz geçmiyor ama biraz hafifliyor ben çözümü şarkı açıyorum sakinleştirici vs ama oda bı yere kadar sabırlar diliyorum
BabyYoda s_enil_ay kabullenmekten başka yol yok. Ama iyi tarafı büyüdükçe oyalamak daha kolay oluyor. Oyundan oyuncaktan anladıkça kucağı yavaş yavaş bırakıyorlar