Daha önce de buraya yazmıştım 5 aylık 2 uyku yapmalı vs demişlerdi bu ayki kontrolümüzde doktora söyledim sık sık kısa kısa uyuduğunu, yapacak bir şey yok dedi illa kısalacak azalacak zamanla dedi insanlar ilaç istiyor uyutmak için dedi idare edelim dedi. Aslında 2 bazen 1 uykuya bile düşmesi lazımdı ama düşürmek için çabalamayalım dedi. Sizinde bu şekilde 5 aylıkken hepsi 40ar dkdan 6 7 uyku yapan bebeğiniz car mıydı ne zaman az uykuya geçti vs yazar mısınız merak ediyorum. Bu arada sarılıp beraber uyuyunca 1.5 saat falan uyuduğu okuyor ama kendi başına 40 dk uyanıyor