Yenidoganbakimi Kızım 2 ay 18 günlük normalde Bu kadar aağlamaz ama bugün sürekli kucak istiyor sürekli uykulu ve mızmız güldürmeye çalışırken ağlıyor kucağımda uyuyor yatırıyorum uyanıp ağlıyor anlamadım atak mı bu düne kadar çok keyifliydi :(
2cocukannesi__ Yenidoganbakimi evet canım 2 Ay 4 Ay 8 Ay diye atak gidiyor bırak kucağında uyusun bizimki ben istesemde o durmuyor 😀
BallyavruMM Yenidoganbakimi ayyy benimkide kıyametleri koparıyordu memeden bir saniye ayiramiyordum ha bire ağlıyordu artık bende onunla ağlamaya başlıyordum 😢😢
Berenarya Yenidoganbakimi benim.bebekte 2 ay 10 günlük dün çok keyifliydi bugün sanki bir yeri kırılmış agriyor gibi ağlıyor 😪acaba atak mı hesaplama yaptığımda atak değil diyor sizinde öylemi sanki bir yeri aciyor gibi
Yenidoganbakimi 2cocukannesi__ gerçekten mi:( çok mutsuz görünüyor keyiflendirmeye çalıştıkçada ağlıyor sürekli uyumasınıda istemiyorum bakalım gecemiz nasıl olacak 😇
Yenidoganbakimi 1Beybiletto sizindemi atak haftanız o keyifsiz oldukça çok üzülüyorum elim ayağıma dolanıyor :(
BallyavruMM Yenidoganbakimi atak haftası bizde 2-3 gün falan sürmüştü atak diyince yüreğim hopluyor özellikle 4. Ay atagi çok fenaymis😢😢
1Beybiletto Yenidoganbakimi aynen isyan ediyorum artık 2 gündür yıldım bitsin ya artık bitsin artık sinirlerim bozuluyor durduk yere uyurken bagirmalar