deniz-95 Merhaba güzel anneler, Size bir şey danışacağım. Alerji maması olarak aptamil progemin as yazdı doktor. Tatlandırıcı olarak da pekmez kullanabilirsin dedi. Siz kaç ölçeğe ne kadar pekmez koyuyorsunuz? Rica etsem yardımcı olur musunuz.😊😊
AA201207 deniz-95 biz mama kullanmadık ama eğer kullanmak zorunda kalsaydık doktor vanilya şurubu ile tatlandirabilirsin demişti pekmez yerine onu da deneyebilirsiniz isterseniz iki üç damla kadar koymak yeterliymis
deniz-95 Saziye03 bende ne kadar pekmez koyacağımız bilmiyorum ya uff. Doktor 1 2 damla dedi ama kaç milime 1-2 damla 🥺
Tosunannesi Bence tadı Hafif tatlımsı olana kadar ekleyin buna dudağınızın ucu ile bakarak karar verin :) o zaman ölçünüz oturur mesela her 30 ml bir ölçek mamaysa her 30 ml için 1 damla pekmez gibi
Aselmira01 deniz-95 mamayı sıcak hazırlayın ve ağzını açık bırakın o şekilde kendiliğinden soğusun ve biraz ılıktan sıcak olsun mamayı (ama bebeğin ağzını yakmayacak şekilde) ben bu şekilde veriyorum yiyor ama çok iştahlı bir bebek olmadığı için az emiyor
deniz-95 Aselmira01 herhangi bir tatlandırıcı koyuyor musunuz? Pekmez koydum bende pek bişe fark etmedi sanki 🥺🤦🏻♀️
Saziye03 deniz-95 benimkine ben pirinç unu yapıp soğuduktan sonra mama kattım tadı kötüydü yedi ama kırmızılıklar oluştu yanaklarinda