Kızlar selam oğlum 2 ay 7 günlük, birkaç gündür sanki balgam var nefes alıp verirken hırıl hırıl balgam sesi resmen. Geçen hafta doktor kontrolümüzde de hafif vardı doktor ciğerlerden gelmiyo ses burunda var geçer demişti ama geçmedi. Nazal nem damlatıp biraz bekleyip aspiratör ile çekiyorum sümük gelmiyor. Var mı bu durumu yaşayan?