Arkadaslar merhaba, dogum yapali 4 ay oldu. Dunden beri dikis cizgimin ust kismindaki yer ile gobek baslangici arasindaki noktasal bi bolgeye agri girip cikiyor. O uyusuk bolgede bi yer. Agri saplaniyor anlam veremedim. Benzer sey yasayan var mi? Neden olur ki?