Bahardda hic birsey yapmadim ekstra sut icin birsey yemedim icmedim. Sadece stres yapmayin ve su icin sut dogal bir besin afrikada acliktan su bulamayan kabilelerde bile anneler emziriyor hic endise etmeyin kendinizi kasmayin. 3 saatte bir sagim yapin sik sik da eve gelince emzirin bol bol ten temasi yapin bebeginizle calistiginiz icin vicdan yapip uzmeyin sutunuzu stres etkiler en cok unutmayin, mutlu olun sakin olun bebeginiz de bu yonde mutlu ve iyi olucaktir inanin 🌸