incim_06 Yeni doğanı uyandirmakta tek zorlanan benmiyim. 9 gunluguz gece uyumuyo gündüz uyandiramiyorum bazen 1 saatte üç kere emiyo bazen 3 4 saatte bir nasıl yapicam bilmiyorum…
Serra755 incim_06 yenı dogdudunda bizde zor uyandırıyoduk sarılıkta vardı biraz hep uyuyodu burnunu falan sık memeyi agzına değdir yenıdogan bıtınce 40ı cıkınca hıc uyumamaya basladı artıl tam tersine döndü😅
Umay12 incim_06 canım bende yaşadım aynı şeyi sarılık ta atlattık. Nemli bi pamukla silebilirsin, altını açmayı dene sonra burnunu sıkabilirsin, ayak altını tırnağına topundan parmağına doğru biraz bastırabilirsin en son çare
sehrengiz_8 incim_06 ben de aynı durumdayım benim bebeğim de 8 günlük doyuyor mu doymuyor mu emin bile değilim bilmiyorum ne yapacağım günde kaç kere kaka yapıyor bebeğiniz
Vera1810 incim_06 ıslak bezle emerken elını ayagını silerseniz bilinci açık olur. Kızım sarılık olmustu. Dr burnu sık ayağına vur derdi bunlar işe yaramamıştı ıslak mendil uyanık tutuyordu.
Umay12 incim_06 biz ilk gün hastanede daha yaşamaya başladık. Ebe gelip biraz topundan ayaklarına doğru canını yaktı malesef biraz yapmanız gerekiyor diye de bizi uyardı. Allah kolaylık versin gerçekten zor ama geçiyor hepsi inanın ki
sehrengiz_8 incim_06 her açtığınızda kaka mı yapıyor maalesef ben de 2-3 saate bir bezine bakıyorum idrar var ama bizde de kaka yok. Bundan dolayı da doktora gittik normal beş güne kadar yapmazsa o zaman getirin dendi ancak benim içim rahat etmiyor. Maalesef benim bebeğimi de uyandırmak çok zor uyansa emzirme bitmeden hemen geri uykuya dalıyor bu sarılık riski biraz gitsin bu kadar kafaya takmayacağım. Doktorumuz da bebeğiniz biraz obur bir bebek 3 saat arayla emzirseniz de olur dedi. Uykuya da ihtiyaçları var sadece emzirmek olarak düşünmeyin dünyaya adapte süreçleri zorlanmanız çok normal dedi.
incim_06 sehrengiz_8 genelde yapiyo ama nazende günde 2 sefer yapiyo daha çok küçükler çok huyları çıkacak gibi çok kafayı takmayın kendimizi yipratiyoruz..