4+7 günlük kızım yok denecek kadar az uyuyor. Dün mesela sabah 10da uyandı gece 12 de artık kundak yaptimda uyudu bugünde yine 2o dakika bölük bölük. Uykusunu alamadığı zaman hep kucak istiyor çok perişan haldeyim ya napicam bilmiyorm. Atak haftasında diyorm ama ne zormus uyumayan bebek ya 😪😭