BMA Derya2552 benim tek meme oldugu icin solu emiyor saga yatiyo ona alisti galiba diyorum ben en iyisi ay kontrolunde soyliyim ama hep degistriyorum kafasini bide yastik koyuyorum cevirmesin diye obur taraca
Snmmns BMA yotur canim endiselenme benimkide hp oyleydi bende hep endiseleniyordum git gite duzeliyor merak etme kac aylik oglun
Snmmns BMA yatirirken iki tarafinida destekleyin yan yatirin sol tarafa yatirin surekli arkasina onune yastik filan koyun donmesin oyleyliklede alisir