Bunu yasayan bir tek ben degilimdir umarim bir yasinda kizim var cok aksi ve inatci olmaya basliyor surekli bagirip kafasini bi yerlere vuruyor kaynanam ogretti zamaninda simdi durum ciddilesiyor korkuyorum ne yapmam lazim artik bilemiyorum pedagoga falan gotursemmi.