35nur_eylul Bebbegimin bingildaginin dar oldugunu soyledi salikocagindaki hemşire iyi biseu degil ama kotu biseyde değilmiş 6 aya kadar kapanmaması lazimmiş şuan 39 veya 40 dedi sizce normal mi bu durumu yaşayan varmı pazartesi hastaneye göturucem