Bende de dün akşam belirtiler başladı. Dün gündüz de oğlum sünnet olmuştu. 4,5 aylık şu anda. Bugün iyice kötü oldum. Dünden beri maskeliyim ama aynı odada yatıyoruz. Gece emiyor, krem filan sürüyorum sünnet sonrası. Moralim çok bozuldu. Gidip test yaptıramadım daha. Yarın yaptıracağım inş. Ona geçmeme ihtimali neredeyse yok gibi bir şey. Bi de dün sünnet oldu, üstüne hastalanacak diye içim içimi yiyor. 6 yaşında bir de kızım var. Ondan uzak duruyorum olabildiğince. Ama ikisi için de çok endişeleniyorum açıkçası. Sırtım çok ağrımaya başladı son 1 saattir. Burnum tıkalı, başım ağrıyor. Acayip halsizim. Size de acil şifalar 🙏🏻