Merhaba kızım mart doğumlu (2.çocugum) 💕
Dün 3 adım attı bugünde 3.4 adım attı 😍 2.kez böyle güzel bi duygu tattim sizde durumlar ne..? Eğer daha yürüyemiyosa üzülmeyin benim güzel annelerim her çocuğun gelişimi farklıdır her çocuk özeldir ve kıymetlidir 😊💕😊💕