5 aylık oğlum 3 gün önce aşı olduk sol bacağı şiş sert aşı yeri. Huzursuz değil diye sıkıntı yapmamıştım da eşim pimpirikli bi şeyler yapalım diyor. Doktor şişlik olur soğuk uygulayabilirsiniz demişti ama açıklayıcı şekilde sormadım buz tutmak istemiyorum. Huzursuz değil ne yapabilirim