Havvakck Kızlar kızım 8 aylık olmak üzere yürüteçe koyuyorum hep Başka odalara gidiyo çok nadir geliyo yanıma ama normal de kucağıma gel deyince kollarını uzatıyo yanı anlıyo bebeği böyle olan var mı ?
1Dost Havvakck benim oğlumda 8 aylık dediğiniz gibi odaları geziyor bizi görünce heyecanlanıp hızlıca geliyor ama kucağına al diye ellerini bize uzatmıyor cırpınıp heyecanlanıyor o şekilde al diyor
ozgeefem Havvakck canım bu aylarda çok normal daha yeni yeni özgürlüğünü eline alıyor. 1 yaşından sonra da dibinden ayrılmaz. Oğlum 14.ayına girecek martta tamamen özgür durumda ama bacaklarımdan ayrılmıyor bende buna şaşırıyorum
saheser Havvakck hep postlarımız bebeğinizin bir sorunu varmışçasına neden ? Bebekten ne tür beklentiniz var 8 aylık daha
emsare Özgürlüğünü eline almışken gelmemesi normal değil mi 🤣 sıkışınca gelir merak etmeyin ana gibi yar olmaz
emsare Havvakck daha yürüyünce bırakın gelmeyi sizin gittiğiniz yönün aksine kaçacak ooo 😁 sare güzel isim benim kızım da 5 yaşında