18 aylik bebeğime bizden covit bulaştı buz ayakta atlatiyoruz ama onun ilk gunu ve 40 a yakın atesle hastaneye gittik gece ateşi düşmüyor su an evdeyiz ve ates 38 ama gece yine artacak neler yapmaliyim nasil geçirdiniz bu sureci doktor bize ates icin fitil ve surup birde antibiotik surup verdi umarim yine hastanelik olmayiz gece