ikikizannesi d vitamini gerçekten çok önemli evet ama naçizane tavsiyem gaz problemi rahatlayıncaya kadar bekleyin. Bizimki yine gaz çıkaracağı zaman ıkınıyor kasılıyor vs ama bisiklet hareketi ya da bacaklarını karnına ittirme falan yapınca az da olsa artık çıkarabiliyor. Ben bu yüzden dün tekrar başladım, dün gece yine zor geçti huysuzdu ama gazdan değildi sanırım. 1 aya kadar rahatlarsınız, önümüz bahar zaten, hem d vitamini kullanır hem fırsat buldukça güneşe çıkarırsınız.