Humeyrakusum Azra34 biz gidicez önümüzdeki hafta. Yeni 9. Aya girdik. Hem asi hem kan tahliline bakıcaz dediler.
oblt Azra34 var galiba doktor 9. Ayda görüşürüz hem de aşısını yaparız dedi. Çıkınca 9da ne aşısı var yaa dedim kendi kendime ben de öyle öğrendim 😀
1bebek1annee Yaa evet ben de duydum onu oğlum 7aylık,normalde bahsedilmemişti ama burda da okudum var diye.
Poyrazc 9 aylık aşı var bizde Nisan’da gideceğiz şuan 7 aylık hatta kanına baktirin önce dediler sonra da aşıya gidecegiz
Azra34 1 yaşta görüselim dedi bize saglık ocagı hemsiremiz birseyi atlamıs olabilir mi acaba ya simdi cok telaslandım bende😔