Ysm2019 eğer diş dönemi ise iştahsızlık yapabilir, benim oğlum yemediği zaman (eğer halsizliği hastalık vs yoksa) diş olduğunu anlıyorum direk. Mama sandalyesinde önüne koyun yemek isterse yer yemezse yarım saat sonra tekrar teklif edin, yemiyo diye mama vermeyin hemen ama baktınız 1 1,5 saat geçti ve gerçekten çok acıktı ama hala yemiyo ozaman mamasını verirsiniz