UmutunAnnesiIpek bebeğim 9.5 aylık. İlk 3 ay yediğim her lokmamı kimyonlu yedim. Tost da yesem Yoğurt da yesem kimyon katıyordum. 4 ay baklagil, karnıbahar, lahana tarzı şeyler hiç yemedim. Özellikle ilk 2 hafta kabak yemeği, ıspanak, semiz otu, tavuk haşlama, tavuk suyuna çorba falan tüketiyordum sürekli. Sütü, kefiri laktozsuz alıp onları da kimyonla içiyordum. Yazın göbeği olmasına rağmen soğuk hiçbir şey içmedim dondurma yemedim. Kavun karpuzdan hep uzak durdum. Acıyı kestim. Şimdi yavaş yavaş acı yemeye başladım. Ama hala hazır hiçbir gıda yiyip içmiyorum. Hamileliğimle birlilte 18 ayı geçti. Kola neydi, bisküvi nasıl bir şeydi falan unuttum 😩😩