Sacmalama demeyin, bebegim 9 aylık, uykusunda ayaga kalkip agliyor ama o sirada hala uyuyor. Bebeklerde uyurgezerlik olur mu bilmiyorum. Daha önce yasayan duyan gören var mi :)
ayaga kalkiyor, besige tutunuyor, yataginda dönüyor, emekliyor, kucagima alirsam uyumaya devam ediyor gibi.
cok mu evhamli oldum 🙈 doktor kontrolu var bu ay soracağım 🙈