Tmoms Anneler pedia kullanıyorum bebeğim 16 günlük. Sanırım bha varmış. Değiştirmeyi düşünüyorum siz hangi d vit kullanıyorsunuz?
Tmoms Beyzaaydincivak Serife00 Ervaebrar bebeğim 16 günlük bu dönemde kaç damla ya da fıs kullanıyordunuz?
Slm1122 Tmoms fıs olarak güvenemediğim için kaşığa 4 damla damlatıyorum doğdu doğalı zaten bi damlası kaşıkta kalıyodur diye bana sormadınuz ama söylim 😇
Glmrv Tmoms Bebeğim 11 aylık olcak 27 Mart’ta. Günde 1 fiş d vit. 1 fıs da B12 Ligone methyl kullaniyorim