ecosummm https://www.hizliresim.com/2xvbem7 3-4 ay önce bir tane vardı şimdi 3 tane olmuş KBB hiç önemsemedi ben özelden çektirdim bu arada kendim için
ikizinAnnesi ecosummm bu senin mi? benim bebeklerimin uag sinde cikti sordum doktora olur onlar dedi bende de hamileykenvardi enfeksiyon sorasi oluyor en basidinden curuk dis gribal enfk gibi sen yine doktora sor sonucu alinca bana da yaz mutlaka
ecosummm ikizinAnnesi Evet canım benim sonucum şimdi attım doktoruma benim çıkamayan bir 20 lik dişim var acaba ondan mı diyorum peki senin ki hep kalıyor mu benim küçülmüyor da duruyor öyle
ecosummm Evet canım benim sonucum şimdi attım doktoruma benim çıkamayan bir 20 lik dişim var acaba ondan mı diyorum
ikizinAnnesi ecosummm Benim alerjim de var o da etkiliyo bazen sisiyo bazb iniyo dort aylik bebeklerimde bile var dusun bana radyolog dediki reaktifden korkmayiz cocuk doktoruna ozelikle sordum bisi olmaz dedi internetten doktora sordum enfeksiyon sonrasi olur o dedi
ecosummm ikizinAnnesi benim de şimdi cevap verdi doktorum bunlar önemli değil ama bir de kan tahlillerine bakalım enfeksiyon var mı diye sordu canım