[silindi] çok geçmiş olsun. Sorumsuzluk değil aslında haklarını arıyorlar. Doğal olarak bizim haklarımızı da. 5 dakikada bir hasta bakmak istemiyorlar siz de daha uzun muayene olmak istersiniz tabii. Bu ve buna benzer durumlar için greve gittiler. 23 aylıkken ilacı kullandık. Ateşi düşürüyor ve bu ateş grip enfeksiyon kaynaklı ise düşürüyor. Ankaradaysanız cebeci hastanesinde çocuk acil var. Oraya gider bilirsiniz. Aciller çalışıyor