saresmami Bilgi verebilirmisiniz? Bu markanin ürünlerini almayi düsünüyorum. Iyi mi? Nasil kullaniliyor? kan ilacina baslancak , d vitamini de coledan kullaniyoruz suan ocean’a gecmek istiyorum.
Nursena0606 saresmami ocean d Vitaminini 2 aydır kullanıyorum. Sabahları tok karnına 1 puf veriyorum. (3 damlaya denk geliyor) ocean demir takviyesini de 20 gündür kullanıyorum. İlk birkaç gün kabız oldu.(demir kabızlık yapar çok normal) sonra düzeldi. Onu da sabahla öğle öğünü arasında ne açken ne tokken veriyorum. İçinde 0.5 ml ölçek var onunda 2 kez veriyorum. İkisinde de sorun yaşamadım.
Burcinisp saresmami ocean kullanıyorum ben ama demir kabız yaptı. Geçmedi de. Bıraktım mecburen. Hemde demir eksikliğimiz var. Her marka herkese yaramıyor. Deneme yanılma
kuzey-21 saresmami d vitamini bende coledan kullanıyorum günde 1 damla. Kan damlası olarakta ocean microfer kullanıyordum gayet iyiydi ama o biraz küçük herneyse eczanede kalmamıştı doktoru aradım sidefer al dedi artık sidefer kullanıyorum bunu daha çok sevdi kendi ağzını açıyor hemen. Kilosuna göre damlatılıyor kan damlası
saresmami Nursena0606 yaa kabizlikla nasil basa ciktiniz? Bende saglik ocaginda verdiklerini almadim ki kabizlik yapmasin diye ocean da mi yapiyormus 🥺😵💫
Nursena0606 saresmami hayır her demir damlası kabızlık yapar. Bunu yetişkin olarak kullansan seni de yapar. Ki hamileyken kullandım beni de yaptı. Hiçbir şey yapmadım. 2.Gün dolu dolu yaptı. Zaten geçici bir süreç olduğu için çok rahatsız etmiyor.
Nursena0606 Burcinisp demir damlalarının neredeyse hepsi kabızlık yapar. Bu markayla alakalı bir durum değildir.
Burcinisp Nursena0606 yapar elbet ama hiç düzelmedi bizim. Vücut alışıp tolere edemedi.ki lifli ve sebze ağırlıklı besleniyor. Alternatifler deneyeceğim artık. Ben hamile iken sidefer kullanmıştım ama çocuklar için olanı. Hiç sıkıntı yaşatmadı. Kızımda onu deneyeceğim olmadı
Burcinisp saresmami şuan kullanmıyorum. Düzelmesini bekledim. Onun yerüne incir kürü ve enoant içiriyorum. Doktoruna yazacağım bu durumu. Demirimiz eksik ama içince de poposu kanadı en son. Ogff zor iş gerçekten 😅