Dumdil Merhaba hanımlar sezeryan sonrası tam olarak dik duramıyorum henüz 35 günlüğüz normal mi bu herhangi bir krem kullandınız mı doktor bana Bişi önermedi geriliyor sanki yürürken
Gul-42 Dumdil hep egık mı yurudun yanı orayı bükmemen lazımdı cnm ılk zmnlar bn antı scar jel kullandım hıc bır sıkıntım yok
ikizinAnnesi Dumdil Aynen oyle dik yuruyemiyodum biraz korkuruz ondan oluyo 50gun gecsin tazi gibi kosmaya baslarsin
Hsniye7 Dumdil 70 gundur bende sezeryan oldum uyuşukluk vae benimde ve bazen sanki içten boyle bir şey açilıyor gibi yanıyor iltihaplanmışmı bilmiyorum.karnım sert bide belime kadar agri cok yapiyo.uzanıp kalktıgmda sanki yeni ameliyat olmuşum.
Tweetyy Dumdil valla sezaryenden 20 gun sonra ev taşıdık ağır şeyler tabiki yapamadım ama mutfak falan yerleştirdim bi tek sirt ağrım vardi. Bana biraz uzun geldi dr una sordun mu? Krem scar jel yazdi ama alıp kullanmadım açıkçası fito krem vardi 3 4 kez onu sürdüm sadece dr surebilirsin dedi
Cikolat Bana doktorum yara kremi - bebanthol anti scar jel - al demişti onu kullandım 3 ay falan. O bölgedeki hassasiyet uyuşukluk falan 6 ayda ancak geçti benim tamamen. Ama dikişlerim gerginliği daha çabuk geçmişti.
Alinabebek Cikolat aynı kremi bende kullandım 2 tüp sonrasında da bir problem yaşamadım çok güzel nemlendiriyor biraz pahalı ama alıp dene lütfen iyi gelecektir
Dumdil Gul-42 yok hep eğik yürümedim de dik durunca şu an geriliyor gibi oluyor herhangi Bişi yok ama sızıntı kanama filan çok şükür
ikizinAnnesi Dumdil ya bana neler demislerdi yok kambur durma yamuk kaynar yok bilmem ne geciyor bacim bana guven korkma 35gun gecmis vucudu kasma rahatlasın orasi acilir
BuketBelda Batikon ve suyu karıştırıp günde bir kere silin. Bulabilirseniz günde 3-4 kere kantaron yağı sürün. Hem yumuşatacak. Hem daha erken toparlayacak. Ama acımıyor diye de hemen kendinizi zorlanayın sonrada
ikizinAnnesi Dumdil ben 40 gun sirti ustu duz yatamadim hep oturur sekilde yattim hicbisey olmadi onla alakasi yok sen korktugun icin istemsiz geriliyosun ondan oluyor bepanthol anti scar filan sur varsa yumuşatır
Sensusfreud Dumdil benim de sezaryen oldu 15 20 günde o gerginlik anca geçmişti ama ben evin içinde çok yürüdüm bi de acıyacak diye kambur yürüme gerilme egzersizleri yap yavaş yavaş daha çabuk toparlıyor öyle