Sametbebek18 Oğlum 14 aylık konuşma olarak sadece arada annnee der ve delll gel diye anlıyorum ben ve ebıvvee der o kadar normal mı aceba ilk çocuğum biz mi çok sabırsızız ? Etraftakiler de zaten konuşmuyor bu çoçuk diye laf atıyorlar sürekli bize 😞
Deletedmom8453 Sametbebek18 konuşmuyor bu çoçuk diye laf atıyorlar sürekli bize 😞 Ne desin sizle çekirdek citleyip zamları mi konuşsun de susarlar.
livy Erkek çocukları geç konuşur sorun sadece konuşma ise telaş yapmayın. Bol bol konuşun. Konuşması gelişir