bebeğim çok gazlı 2 aylık. sap simplex ve biogaia kullanıyorduk gazı çözdü fakat hic kakasını kendi yapamıyor. doktor relaktoz önerdi ona geçti k bugün ama eskiye geri döndük çığlık çığlığa gazdan alışır 2 3 güne diye düşünüyorum inşallah. sizde relaktaz işe yaradı mı acaba hemen eski damlalara dönmeli miyim