luciferrr Queenhurrem_23 normalde hiç almayız hep kasaptan alırız carefoursadan almıştım Bi kere güzeldi
Kralicekadinn Queenhurrem_23 yani ben kullandım bi kaç ay zehirlenmedik çok şükür de 😂 ama tiktokda falan gördüm boyaymis hep bilemem tabi siz bilirsiniz yinede
Ates_mami Queenhurrem_23 migrosdan alıyorum sadece. Oda paketli olanlardan değil. Kasap reyonundan. Onun dışında şoktan bir kere aldım. Açtım yıkadım et beyaz oldu. Çöpe attım. Bir daha da almadım
luciferrr Queenhurrem_23 biz normal de koyun kesip derin dondurucuyq atıyoruz öyle daha hesaplı oluyor
Bugsbunny1 Queenhurrem_23 Kullanin bence bişey olmaz . Bizimde yakınlarda kasap yok bim var ben alıyorum bazen napalim
HonKiPonKiDoNiNo Queenhurrem_23 Çok nadir Çagrı marketten aliriz kendimize kasap reyonu sahane cunku, ama ufaklik sadece kasap..
FHKK Mommysharkdoodoodoodoo Migrostan et almadım almam da ben domuz eti de satılıyor içim almıyor benim. 🤮
Mommysharkdoodoodoodoo FHKK hiç domuz eti satılan migros görmedim bizim gördüğümüz koyun ve dana eti.
HonKiPonKiDoNiNo Queenhurrem_23 Yapma bence, o paketlerdeki etler cok kalitesiz ve sagliksiz… Kac kere dondurup cozduruyorlar onlari kimbilir.
Kadifemsii Queenhurrem_23 paketli olarak hiç almıyorum . Çağrı marketin kasap reyonundan alıyorum eşim orada çalışıyor temiz olduğunu biliyorum . Aklınızda bulunsun sizde ya kasaptan alın yada büyük marketlerin kasap reyonundan alın.
Durukusunannesii Queenhurrem_23 yani bazı marketlerin kasap reyonu oluyo öyle alıyorum ama paketli et ve tavuk asla almam .